FAQ - najczęstsze pytania

Zebraliśmy tu najczęściej pojawiające się pytania w kontekście obsługi zamówień, produktów i kwestii pozakupowych. Postaraliśmy się odpowiedzieć na nie jak najdokładniej, by proces zakupowy był łatwy i przyjemny. Jeśli jednak masz pytanie, na które nie znalazłeś tu odpowiedzi, to napisz do nas bok@tatardog.pl lub zadzwoń +48794535369



🛒 OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ


Tak, zmiany w zamówieniu można wprowadzić, ale tylko do momentu wysyłki. Jeśli zamówienie jest jeszcze w trakcie przygotowania, skontaktuj się z nami jak najszybciej, a postaramy się pomóc: bok@tatardog.pl lub telefonicznie: +48 794 535 369.

Oferujemy różne metody płatności: przelewy online, BLIK, płatności kartą kredytową, ale również płatności odrocznone PayPo i ratalne COMFINO. Wybierz sposób, który jest dla Ciebie najwygodniejszy. Jeśli jesteś zza granicy i masz problem z płatnością – napisz do nas! Pomożemy znaleźć dogodny sposób (na przykład przelew tradycyjny, przelew na konto EURO).

Jeśli napotkałeś problem podczas płatności, sprawdź swoje dane oraz dostępność środków na koncie. Możesz również wybrać inną metodę płatności składając całkowicie nowe zamówienie. Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci rozwiązać sytuację.

Tak, oferujemy możliwość płatności za pobraniem. Przesyłki są realizowane przez firmę DPD, a ich koszt to 19,90zł.

Czas realizacji zamówienia jest zależny od rodzaju produktu. Smycze, szelki oraz obroże są przez nas szyte w naszej pracowni, dlatego czas ich wysyłki może być dłuższy - do 5 dni roboczych (najczęściej jednak wysyłamy je szybciej). Natomiast produkty gotowe jak smaczki, olejki CBD, zabawki itp. wysyłamy szybciej, zwykle w ciągu 24h. Jeśli masz wątpliwości co do czasu dostawy wybranego przez Ciebie produktu, to dokładną informację znajdziesz na karcie produktu. Produkty cyfrowe (poradniki) są wysyłane natychmiastowo po opłaceniu zamówienia na adres mailowy podany przy zakupie.

Koszty wysyłki zależą od wybranego sposobu dostawy i lokalizacji. Dokładnie kwoty możesz sprawdzić w koszyku podczas składania zamówienia oraz na stronie: https://tatardog.pl/czas-i-koszt-dostawy

Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe na terenie Unii Europejskiej (Poczta Polska). Koszty oraz dostępność wysyłki zależą od lokalizacji i będą widoczne w czasie składania zamówienia.

Tak, część naszych produktów oferuje możliwość personalizacji np. niestandardowy rozmiar lub długość smyczy czy dodatkowy karabińczyk. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy dostosować produkty do Twoich potrzeb.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia jego postępów oraz następny z numerem śledzenia przesyłki. Będziesz mógł na bieżąco sprawdzać status realizacji. Jeśli nie widzisz e-maila, skontaktuj się z nami, wyślemy link ponownie.

Niestety na ten moment nie ma takiej możliwości i nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Obecnie realizujemy tylko wysyłki kurierem lub do punktów odbioru.

Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojej paczki, skontaktuj się z nami jak najszybciej, a postaramy się zmienić adres dostawy. Jeśli natomiast już została wygenerowana etykieta to niestety nie mamy już takiej możliwości.

Wszystkie nasze poradniki sa produktami cyfrowymi, które są automatycznie wysyłane na adres email podany w koszyku, do 10 minut od złożenia zamówienia. Jeśli wiadomość nie dotarła na Twoją skrzynkę, bądź masz problem z dostępem do produktu, to wystarczy do nas napisać i wyślemy ponownie dostęp: bok@tatardog.pl.





Tak, posiadamy ofertę hurtową. Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.







Tak, oferujemy zniżki i promocje dla fundacji, schronisk czy hodowców psów. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o dostępnych ofertach i warunkach współpracy.







Nie, jako sklep TATAR DOG nie prowadzimy działalności szkoleniowej (poza sprzedażą gotowych materiałów edukacyjnych). Szkolenia są osobną działalnością Krzysztofa i Izabeli Tatar i w tej sprawie proszę się kontaktować na adres email: biuro@krzysztoftatar.pl








🐕‍🦺 PYTANIA ODNOŚNIE PRODUKTÓW

Akcesoria dla dużych i silnych psów zostały oznaczone jako PRO i mają dedykowane zakładki. Akcesoria dla mniejszych oraz średnich psów znajdują się w pozostałych zakładkach. W każdej ofercie znajdują się informacje o dostępnych rozmiarach oraz wskazówki jak wymierzyć psa. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami – pomożemy dobrać akcesoria idealnie dopasowane do Twojego psa.

Oczywiście! Do każdego produktu przygotowaliśmy tabelę rozmiarów, która pomoże Ci wybrać idealny rozmiar dla Twojego psa. Po prawej stronie w karcie produktów wybierzesz rozmiar / długość. W razie wątpliwości, służymy pomocą.

W zależności od rodzaju akcesorium, dokładną instrukcję oraz tabelę rozmiarów znajdziesz w opisie interesującego Cię produktu.

Dla dużych psów warto wybierać akcesoria, które są solidniejsze i wytrzymalsze. W ofercie mamy smycze, obroże i szelki dostosowane do silnych i dużych czworonogów. Znajdziesz je w zakładkach oznaczonych nazwą PRO.

Tak, nasze akcesoria nadają się do kontaktu z wodą. Jednak, dla ich dłuższej trwałości, warto pamiętać o ich czyszczeniu i suszeniu po każdym użyciu w wodzie. W szczególności tyczy się to kontaktu ze słoną wodą morską! W przypadku braku odpowiedniej pielęgnacji, produkt może bardzo szybko skorodować mimo znajdujących się na nim zabezpieczeń i powłok.

W zależności od materiału, akcesoria najlepiej czyścić ręcznie. Wystarczy ciepła woda i mydło lub płyn do delikatnego prania. Przy produktach, które można prać w pralce jest taka adnotacja na karcie produktu.


Tak – zarówno okucia w kolorze czarnym, jak i różowego złota, z czasem mogą się ścierać. To naturalny efekt użytkowania, wynikający z mechanicznego tarcia. Niestety, dopóki nie powstaną trwałe, kolorowe metale w takich odcieniach, musimy opierać się na najtrwalszych dostępnych powłokach oferowanych przez producentów elementów do akcesoriów dla zwierząt. Jeśli zależy Ci bardziej na trwałości niż na efekcie wizualnym, polecamy wybrać okucia w kolorze srebrnym – to najbardziej odporna opcja. Natomiast sami korzystamy z produktów ze złotymi okuciami na co dzień i z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że ścieranie to proces powolny, a akcesoria przez długi czas zachowują świetny wygląd. A mówimy o energicznych owczarkach niemieckich :) 


Oferujemy różne typy okuć – w kolorach: czarnym, różowe złoto oraz srebrnym (sprawdź w ofercie, jakie są opcje w wybranym przez Ciebie produkcie). Dla mniejszych i średnich psów okucia są klejone, dla dużych i silnych psów spawane. Jeśli chodzi o karabińczyki, to w ofercie posiadamy klasyczne stalowe zapięcia oraz mocniejsze aluminiowe z blokadą, które są idealne dla silniejszych psów. Każdy rodzaj został dobrany tak, by zapewnić bezpieczeństwo i wygodę. Ich specyfikacja i udźwig są podane na karcie produktu. 


Tak, nasze akcesoria sprawdzą się zarówno na spacerach w mieście, jak i w plenerze. Wybór zależy od Twoich potrzeb – mamy produkty idealne na codzienne spacery (np. linia natural, bardzo przyjemna w dotyku), jak i do bardziej wymagających warunków (smycze antypoślizgowe FIT, które nie chłoną wody i mają bardzo wytrzymały na ciągnięcie, szarpnięcia i tarcie materiał). W ofercie posiadamy również akcesoria odblaskowe. 


Wybór smyczy zależy od temperamentu i wielkości psa. Dla większych psów mamy dedykowaną linię PRO, natomiast smycze dla mniejszych i średnich psów znajdziesz w pozostałych zakładkach. Jeśli szukasz miękkiej smyczy i wygodnej w trzymaniu – polecamy linię NATURAL z bawełny. Jeśli natomiast szukasz smyczy do zadań specjalnych i bardziej odpornej na ścieranie (a nawet ekstremalnych – holowaliśmy nią auto!) to polecamy linię PRO FIT dla dużych psów / smycze antypoślizgowe dla mniejszych i średnich. 


Nasze smycze zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i trwałości. Wykorzystujemy tylko najwyższej jakości materiały i mamy linię PRO stworzoną z myślą o dużych i silnych psach, ale również linię Natural, która szyta jest z wytrzymałego bawełnianego materiału przyjaznego dla Twoich rąk i dla środowiska. Smycz to nie tylko surowiec w postaci taśmy i karabińczyka, ale również cały proces produkcji. Wszystkie nasze produkty są szyte w Polsce, przez profesjonalny zespół z wieloletnim doświadczeniem, jak również przy użyciu przemysłowych i najnowocześniejszych maszyn szwalniczych. Nie są to produkty "domowej roboty". 


W TATAR DOG wyróżniamy się tym, iż całość produkcji naszych akcesoriów odbywa się w Polsce. Również inne produkty, jak olejki CBD czy gryzaki oraz smaczki dostarczają nam dostawcy z Polski i Unii Europejskiej. W TATAR DOG priorytetem jest dla nas wysoka jakość i dostarczanie Tobie najlepszego produktu oraz bezpiecznego dla Twoje psiaka. 



☎️ PYTANIA PO ZAKUPIE

Oczywiście, jeśli akcesorium nie pasuje, masz 30 dni na zwrot, pod warunkiem, że produkt nie był używany i jest w oryginalnym stanie. Tutaj znajdziesz instrukcję jak to zrobić: https://tatardog.pl/zwroty-i-reklamacje

Jeśli Twoje akcesoria się zepsuły, skontaktuj się z nami! Sprawdzimy, czy problem można naprawić, czy wymienić produkt. Dokładnie informacje znajdziesz: https://tatardog.pl/zwroty-i-reklamacje

Jeśli pies pogryzł swoje akcesoria, sprawdź, czy nie zostały one uszkodzone. Jeśli tak, skontaktuj się z nami, a pomożemy znaleźć rozwiązanie – może to być naprawa lub upust na kupno nowego produktu. Żadne z naszych produktów nie są odporne na psie zęby. Niestety na ten moment nie wynaleziono surowców, które z jednej strony będą komfortowe dla człowieka i psa, a z drugiej odporne na psie zęby, które są wyjątkowo efektywne w działaniu. Takie produkty jak smycz mogą się oczywiście różnić wytrzymałością, natomiast żadna z nich nie powinna być wykorzystywana jako szarpak i jako sklep nie ponosimy odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie lub niedopilnowanie przez opiekuna :) 

Wszystkie nasze poradniki są objęte dożywotnim dostępem. Jeśli utraciłeś/aś dostęp do materiału edukacyjnego to wystarczy do nas napisać podając nr zamówienia, bądź faktury, a my wyślemy go ponownie. 



Mamy nadzieję, że udało Ci się znaleźć odpowiedź na nurtujące pytanie. Jeśli jednak nie znalazłeś tu odpowiedzi, to napisz do nas bok@tatardog.pl lub zadzwoń +48794535369



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl